Yo! Sushi

Yo! Sushi de, caniniz susi mi cekti, hemen iceri girip happuru huppuru yemege baslayabileceginiz bir konsept var. (Bant'ta sushi konsepti Turkiye'de de var, ancak buranin farki oturdugunuz anda herhangi bir garsonun gelmesini beklemeden yemege baslayabiliyor olmaniz. Cunku chopstiksleriniz de, soya kaseniz de, soyaniz ve hatta wasabiniz de masalarin iclerine yerlestirilmis olarak sizi bekliyor.)
Susi bantinda donen hazir susilerden yiyebildiginiz gibi, menudeki sicak yemeklerden de siparis verebiliyorsunuz. Susiler harika diyemicem, ozellikle bazen bantta donenlerde koyulasmis avokadolar hos gorunmese de, genelde taze ve lezzetli oluyor. Sansiniza istediginiz susi bantta yoksa, hemen soyluyorsunuz size taze taze yapiyorlar, o zaman tadi bir ayri guzel oluyor.

Susiye gore odediginiz rakam da pahali degil. Yo! Sushi simdiye kadar karsimiza pek cok alisveris merkezinde cikti; Festival City, Dubai Mall ve Marina Mall gibi.


PS. Hem uygun hem de lezzetli, hizli susi icin bizim simdilik en favori yerimiz Town Center'daki Sumo.

Sloganlari "more than sushi" ben birakin fazlasini sushi'nin kendisini bile
zor gordum derdim ama - cok da acimasiz olmak istemiyorum :)
yok yok o kadar da kotu degil cidden !

Oglen ve aksam yemekleri haricinde cok yogun olmayan mekan,
ayni zamanda paket servis hizmeti de mevcut

Bu da benim "beklentileri karsilanmamis" yuz ifadem :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder